__brna__ canım burada kime sorsan aynı şeyi söylüyor d vitamini 1 haftalıkken başla 1 yasına kadar diye. Bu bilgiler bana biraz ezber geliyor. Maalesef doktorlar arasında da bu var. Bebeğim 8 ay 24 günlük suan dedigim gibi d vit çok az kullandım. Demiere hiç başlamadık. Bebeğim şuan anne sütü ve ek gıda alıyor. Hatta doktorumuzun dedigine göre anne sağlıklı beslenip değerleri normal ise bebeğin de aynı sekilde oluyor anne de bir eksiklik var ise sütte de o eksik oluyor o zaman bebekte bu görülüyor. Ben de değerlerime baktırdım benim de bi sıkıntım yok. Mesela her hamileye simdi folik asit başlatıyorlar ben hic kullanmadım. Onun yerine her gün 3 hurma ve 3 ceviz yedim. Folik asit almafım diye de bebeğimin zekasında bi sorun yok. Aslında biraz sorgulamak lazım . Ben bi kaç doktor değiştirdim. Hangisinin fikirleri ile ortak noktada buluştuysam onunla devam ettim. Yoksa 38. Haftada hic sorun yokken gel sana suni sancı verip dogum yaptıralım diyen de doktor. Son ana kadar bekleyip suni sancı seni de bebegi de yorar hic dogum belirtisi yokken vermek sana eziyet olur diyen de doktor