zeynepdurunun_annesi olur. Normal pişir tamamen soğuyunca at buzluğa sonra cikartirsin buzu çözüldüğünde yeni pişmiş de soğumuş gibi yumuşacık oluyor tadı falan da hiç farklı değil ben hep poğaça yaptığımda atarım öyle misafir geldiğinde hop çıkartırım yeni pişmiş gibi olur. Hatta bir keresinde tam buzu cozulmeden misafir geldi yarı buzlu haliyle fırına attım artık şansa ne olursa dedim sanki yeni pişmiş gibi oldu çok güzel oldu