zeynepdurunun_annesi Kızlar perşembe kahvaltıya misafirim var yarın da evde değilim. Poğaçayı bugünden yapıp ilk sıcağı atınca buzluğa atsam çıkardığımda yeni yapmış gibi olur mu? Çok şey yaptım buzluk için ama poğaça hiç denemedim. Deneyimli olanlar bir bakabilir mi?
Mmeelliikkeee zeynepdurunun_annesi sanki buzlukta sıkıyor kendisini pufluğu gidiyor.. bir tek haşhaşlı cevizli burma koyarım çıkınca çözülünce ısıttığın fırında beklet yeni pişmiş gibi oluyor
becun zeynepdurunun_annesi ben atiyorum buzluğa gayet güzel oluyor. Mayalı poğaça. Tam pişiriyorum. Kullanacağim zaman dışarı cikariyorum çabuk çözülüyor. Firinda isitabikirsiniz çözülünce.
Khaleesiii zeynepdurunun_annesi ben atıyorum kızımın okul için. Yumuşacık oluyor. Tamamen soğuduktan sonra atın hamur olup yapışmasın.
Yagmursonrasitoprakkokusu zeynepdurunun_annesi mayalı mayasız her zaman atarım ben. Misafir gelmeden 1 gece önce dışarı çıkarırım buzunu sabaha kadar bırakmış olur . Tazeliği hiç kaybolmuyor
zeynepdurunun_annesi Yagmursonrasitoprakkokusu sabaha fırına sokuyor musun peki yeni yapmış gibi oluyor mu
Haffuse zeynepdurunun_annesi evet hafif pembe gibi olunca cikar. On pisirme yap. Oyle yaparsan, taze yapmis gibi oluyor🤗
Yagmursonrasitoprakkokusu zeynepdurunun_annesi buzu tamamen çözündükten sonra sıcak servis etmek istersen biraz fırında ısıtabilirsin tabi