annesininkuzusu27 Mahvoldum bittim arkadaşlar, 4 ay 2 günlüğüz.her gün ağlıyorum nolur biri bu bitecek desin sabah 7den akşam yatana kadar ağlıyor geceleri uyanırdı evet geri uyurdu şimdi bir uyanıyor. Otur salla uyusun
Metemommy annesininkuzusu27 Evet sürekli huzursuz sürekli ağlama halinde hiçbir şeyle oyalanmıyor sabah 6 dan beri yeni uyudu geceden beri emziriyorum daha bir lokma bir şey yiyemedim
Metemommy Sdyll bizim ilk üç ayda çok mükemmel değildi gazdan dolayı, ama şu 11 gündür o günleri arar oldum 😭
Ftm124 Metemommy valla benimki genel olarak ağlak bebek. Ama bundan 1 hafta önce gece uykuları bile bitmişti 2 gündür azcık normal
GokceMom_ Metemommy bende 4 ay atagını eşigine kadar yasıyorum kızımla beraber oturup bende aglıyorum 🥺
atlassmoms Metemommy Allah sabır versin benimde en çok zorlandığım 4. Ay atağıydı 1 ay sürdü inşallah hemencik geçer :)
GokceMom_ Metemommy 3 ay 25 gunluk 3 aya gırınce basladı 4 ay atagı ıns uzun surmez gecelerı uyuyan kızım gıttı valla gunduz uyumadıgı gıbı gecelerı de uyusa bıle 10 dkka suruyo gerı kalkıyo
Perihan_12 Metemommy benim bebeğim de 3 ay 7 günlük uyurken boğulma tehlikesi geçirip uyanıyor sizinki de öyle mi çok korkuyorum başından ayrılamıyorum tükürüyle boğulacak gibi oluyor