Alerjikrinit naynini aman diyim yanağına taraf sıkın. Bana hastanede enjektörle içir annesi dedi hemşire ben de bilmeden ortadan sıktım direk. Çocuk mos mor oldu ciğerlerine doldu sanki. Yanağına taraftan yani yandan sıkın
naynini Alerjikrinit ayy Allah korusun 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 benim de en korktuğum şey… normalde ilkyardım eğitimi veriyorum Kızılay ve bir iki kurum adına ama kendime gelince elim ayağıma dolaşıyor nerede ilkyardım🤦🏻♀️ çok geçmiş olsun size 🤲🏻
Yagmurtanesi naynini Ben normal şırıngayla veriyorum bi sknti yasamadim icirebiliyorum oyle normal sartlarda benim kızımda içmiyor
naynini Yagmurtanesi ben şırınga ile de iciremedim, ebebekteki o ilaç icirme aparatını alacağım bakalım… şurubun tadı da güzel, hatta inanılmaz şekerli geldi bana ama bilemedim. İçmiyor sıpa.
naynini Emily37 amiiiin inşallah, çok teşekkür ederim, bilmukabele 🤲🏻🤲🏻🥰 bugün geri geri gidiyor yattığı yerde göbek atarak, aaaaa diye çığlık attık, korktu çocuk 😄 çok heyecanlı ve yorucu bir süreç 🥰