Emily37 çok haklısınız 🥺 hatta eşimle dün bu sebeple tartıştık. Daha doğrusu ben bağırdım eşim sustu🤦🏻♀️ sakin olmalısın, bak hissediyor çocuk diyor. E napayım, olamıyorum sakin diye cirladim. Üstüme gelme seni keserim vs diye tehditler de savundum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️yani hep sinirli bir insandım da bu aralar uykusuzluk mu, çaresizlik mi nedir, ekstra agresif oldum 🥺 anneme diyorum gel azıcık oğlum uyurken bak, ben temizlik yapayım… gelemem diyor (ninem.var hasta) sen gelsene diyor ama bütün düzenim burada, bir de eşime laf vermek istemiyorum, senin annenler benim.annemler davasına boşanıyorduk… fittiriyorum evde bazen