Oz033603 eğer ki kolik bebek ise genelde 6 aya kadar biter derler. Ama olağan gaz sancıları ise zaten rutini sanırım, ben bebeğimde ciddi bir gaz sorunu yaşamadım, bebek mi gazsız idi yoksa düzenli gaz damlası mı bilinmez (ki tahminim bebek gazsız idi) barsak hareketleri ek hıdaua dek normal seyretti, gazdan tepindiği geceler de yaşadık ama sab simplex çözdü sorunu. Ben bir de probiyotik damlayı hiç kesmedim.