Asyaveannesi04 bisenakillisinzaten bence gelinin hakkı ama birşey alacaksanız ortak oluyor işte, ben ev alınmazsa asla vermem dedim ev aldık tapusunu da üstüme yaptırdım olsa ne olur hoş ev ikimizin😅