sezer2022 bisenakillisinzaten bu nasıl anlaştığınıza bağlı, hukuken kadının, biz satıp araba aldık (ama ruhsatı üstüme yaptırdım 🙈)
Esinlendik bisenakillisinzaten Hukuken düğünde takılan altınlar gelinin hakkıdır. Tabii bu boşanma sürecinde. Evliyken elbette ortak.
bisenakillisinzaten @sezer2022 Esinlendik Valla inanır mısınız 3 yıldır evliyim daha yeni ogreniyorum hukuken kadının öldüğünü. Biz evlenir evlenmez eşim aldi borçları ödemek için 😁 salakligima mı yanayım geçen zamana mi yoksa giden altınlara mi
Esinlendik bisenakillisinzaten Evliyken ortak olması doğru olan zaten. Boşanma sürecinde gelinin hakkıdır ama.
sezer2022 bisenakillisinzaten yok canım borcumuz olsa bende verirdim , en azından evine harcanmış 🤷🏻♀️ Kiminin direk kaynanası falan alıyor o daha kötü
bisenakillisinzaten Esinlendik anladimm yok pişman değilim verdiğim için ama yeni ogrendigime üzüldüm 😁
Oburiks bisenakillisinzaten bana yapılan altınları benim oldu ama düğünde toplanan para ve takılar kayinvalidemler aldı, bizim buralarda böyle
2ogullu1anne Bugün habere çıktı. Düğünde takılan takılar gelinin hakkıdır.Ama evlilik sözleşmesi gibi bir durum varsa takılar ortak sayılıyor dendi
Tosbikkkk bisenakillisinzaten tartışmaya kapalı kesinlikle GELİNİN Yasaya görede gelinin açıklandı bu