Aaylin Ben mustela kullanıyorum ama bu pisik onleyici bir krem, oluşmuş olan pisige fayda etmiyor. Ikizler 4 aylik oldu hic pisik sorunu yasamadik.
Zeyyy DKortak ben sudokrem kullanıyorum çok memnunum az pişik oluyor sürüyorum hemen geçiyor bi araştırıp deneyebilirsiniz