Sonsuz32 benim doktorum anne sütünden %1 bebeğe geçer kendini kısıtlama dedi dikkat ettim yine aynı bende saldım artık sütüm azaldı herşey gaz yapıyor diye yiyemedim bence gaz bir süreç ne damlalar be özel doktorlar bırakmadık her yolu denedik zaman herşeyin ilacı dedi doktor