saryamm bizde de iki buçuk aylıkken gündüz emmemeyle başlamıştı gündüzleri ağlıyor emmiyordu ne ağlamak ama beni görünce meme vercem diye ağlıyordu babasının kucağında bile yan yatırınca meme vercez sanıp ağlıyordu ama gece emiyordu iki üç hafta kadar sonra gece emmesini de bıraktı bir ay boyunca kilo alımı olmayınca doktorumuz sütü sağıp vermemi yanında da mama vermemizi söyledi ama asla biberon da tutmuyor 4 buçuk aylık olduk ve sadece şırıngayla ağzına zorla süt sıkarak besliyorum bi kafamda hunim eksik çıldırmak üzereyim ben çok ısrar ettim emsin diye sürekli emzirmeye çalıştım galiba ağladıkça bıraktım oyaladım sakinleşince yeniden denedim ama ters etki yaptı galiba bıktırdım mı bilmiyorum sonuç hüsran 🤷