Cocukgelisimcimomy Asmilik1 ilahı denemelerini yaparken yanımdaydıniz galiba çok net konuşuyorsunuz 😂😂 bir tane nini var Hz. Fatıma ninisi diye her gece açtım onu olmadı bazı çocukların enerjileri farklıysa demek
Masalina12 Zynppp_0999 bizim de öyleydi 9 dan 1 e kadar durmadan ağlıyordu şuan çok şükür baya düzelme oldu 2 bucuk aylık olduk
Cocukgelisimcimomy Zynppp_0999 genelde kucağıma aldım hem koku hem tensel temas olsun diye ve sakin bir sesle ona biseyler söyledim (şarkı, türkü yada sakin ol , annen burda, seni çok seviyorum vs.) Dediğim gibi 20-25 günde atlatik o süreci