Uykusuz_ana cm asla söylemeyin diyorum 😊 benim üç taneydi en küçüğü 5mm olan deliklerim vardı. Varmış, ben bebektim tabi 😄 kapana kapana tek kalmış, en büyük olan küçülmüş. Ameliyat gerektirmiyor ama işte bazen zorluyor. Hiç kosmadim mesela, hiç beden eğitimi dersine girmedim🤷🏻♀️ şu anda da inanılmaz yoruluyorum merdiven vs çıkarken… VSD var bende, soldan sağa geçiyor yani temiz kirliye karışıp tekrar ciğerlere gidiyor… dolayısıyla o taraftaki kapak trikuspit, zamanla naynini oldu, yetmezlik başladı. Bundan sonraki aşamada endokardit var diye profilaksi başladık. Çok kanamalı durum ya da dişçiye kontrole dahi gitsem 4000 mg amoklavin içiyorum bir kerede. E bagirsaklarim isyanda, Özge yapma etme diyorlar da işte yapacak bir şey yok. Antibiyotik kullanımı yüzünden sindirm problemi başladı. Yeşillik olan hiçbir şeyi ve bazı gıdaları sindiremiyorum, ülseratif kolit gibi düşün ama değil çok şükür o derecede. Tansiyon ilacım var, dil altı 🤭 16yi geçerse alıyorum bir tane. Aşırı sinirliyim, onu da kalbe bağlıyorlar 🤷🏻♀️ bunlar var ama normal doğum yaptım mesela 😊 doktor sezaryen demişti, kalp doktorumdan izin aldım. Bebek 3.5 kilonun altında olursa, kafa çapı şu şu şu olursa vs diye anca izin verdi. Kadın doğum doktorumla arkadaşlardi zaten, pazartesi gününe sezaryen dediler. O zamana kadar doğum başlarsa da normal olacaktı, cumartesi sabahı doğurdum😊 ama ölüyordum doğumda. Şu an kendi ailem özellikle başka çocuk no no diyorlar bakalım…