Sevinc24 yani ek bir bulgu yok çoğu doktorda bu kapanır dedi büyük oğlumda da vardı onu kimse onemsemedi bile kapandı gitti. İnşallah sağlıkla doğar ayrintiliya bakan doktor çok iyi bakmış hatta gören doktorlar bunu nasıl fark etmiş diye şaşırdılar çok küçükmüs çünkü geçen hafta fetal eko cektirdim bakan doktor doğana kadar %90 kapanır dedi inşallah da öyle olur sıvı alımı için neden soruyosuz dedim devlette doktora biz mecburuz yoksa doğdunda bebekte down sendromu falan olsa aileler bize böyle bir işlem vardida bize neden onermediniz diye suçluyorlar mis