Sevval1507 bende şimdi baktım yazmiyomus orda 😅 annemler hep beyaz İskender der ondan öyle kalmış dilimde 😄 tavsiye ederim gerçekten güzel bir çorba salçalı veya ağır bir yemek yapacaksanız ve salcasiz hafif kolay bir çorba arayışı içine girerseniz ilk bunu deneyin :)