acimavi kolonyalimendil ben en az 1 beden büyük aldım hep. Aldığım tulumlar hep biraz suya da çekti. Son zamanlarda kolları da bacakları da biraz kısalmış oluyordu. Şimdiden tam olduysa birkaç ay sonra küçük gelme ihtimali yüksek. Değiştirseniz daha iyi olur sanki
Atlas-krmn SevimliHayaletCasper büyük alma olayına karşıyım heleki böyle tulumlarda Allah korusun bı postta okumstum kadın büyük alkış ve gece çocuk kafasını tulumun içine sokmuş sizlere ömür lütfen seneyede giyer diye düşünüp yavrunuzdan olmayin Allah korusun bilgilendirmek için söylüyorum
SevimliHayaletCasper Atlas-krmn böyle bir ihtimal yok. O kadar büyük değil zaten benim çocuğum da iriydi