kolonyalimendil Sinem61 kafa kısmı geniş olduğu için e beden olarakta büyük olduğu için bebekler iyice kafalarını filan içine sokabiliyorlarmış boğulma tehlikesi olabilirmiş burda öyle bir üzücü olay okudum bi kaç gün önce
[silindi] kolonyalimendil büyüğün çaresi var ama küçüğün yok bence değiştirin hem daha rahat eder benim kızım aşırı hareketli uyurken bile sürekli döner durur o yüzden uykuda giydirdiğim kıyafetlerini daha büyük seçiyorum
plajterligi kolonyalimendil yani o markalarda parasının hakkını veriyor diye her sene para bayılamam 😂😂
kolonyalimendil kums sakın şuan giydirmeyin tehlikeli çünkü şuan onun için bu büyüklükteki bi tulum boğulma riski var Allah korusun
kolonyalimendil Sinem61 bende civil den aldım kafa kısmı geniş değil ama yine de tereddüt ettim o olayı okuyunca biz tedbirimizi alalım da
Eliferva68 Benim oğlum da 10 aylık şimdi giydermem zaten diye 2 yaş aldım ben giydirdim çok büyük olmadı yıkayınca çekerse tam olur
kolonyalimendil Eliferva68 18/24 ile değiştirdi eşim akşam gelirken getirecek bakalım umarım ne küçük ne çok büyük olur
senas93 Bebeğim 3 aylık biraz daha uzun süre kullanması için ben de 9 aylık aldım ebebekten kolları kıvırıyorum. Evimiz şuan geceleri 24-25 derece 1 tog giydiriyorum kış içinde 2 tog aldım. Siz kaç tog kullanıyorsunuz kızlar?
Deletedmom_110 kolonyalimendil 70 cm 10 kilo 8 ay 7 günlük 18-24 aldım defactodannn 1.6 tog İstanbul’da yaşıyorum bence iyi bedeni
Prensess27 kolonyalimendil benim bebeğim 4 aylık bende 9-12 almayı düşünüyorum ama henüz karar veremedim
kolonyalimendil Prensess27 9 12 ideal bence eğer tam kalıp giymiyorsa biz 4 aylıkken 6 ay giyiyorduk mesela
Summerwine95 kolonyalimendil ben 6 aylık kızıma 18-24 ay aldım kol ve bacaklarını birer kat katliyorum hafifte bol ama sıkınti olacak kadar değil sizde bence 18-24 alin
Semaaa39 kolonyalimendil owli almayı düşünüyorum. Oğlum aralıkta 1 yaşında olacak. Soğduğundan beri kilı ve boy olarak hep iri bi bebek. O yüzden 2-3 yaş falan alacağım 🤣 bide okadar para verdikten sonra seneyede giyer belki