Lazikooo yani bencede elleme kuzum o dikişler zaten kendi düşen dikişler iyileşince kendiliğinden düşüyor, düşmeyecek olsa doktorlar gün verir şu gün gel dikişlerini alalım der. Bide doğumdan sonra sana rahim kısmına dışardan toparlanana kadar masaj yap demediler mi bana ufak bir pinpon topu gibi küçülene kadar dışardan masaj yap küçüldüğünü hissedersin zaten eline gelir demişti ebe o masajı yaptıkça hem rahim kendini toparlıyor hemde içerdeki pis kan akıyor benim ilk dogumumda ebe kendisi yapmıştı 2. dogumdaki ebeler farklıydı sen yapıcaksın demişlerdi