Lazikooo Merhaba kizlar 27 gün once normal dogum yaptim dikislerimin bazilari dustu bazilari duruyor netten baktim 6 haftaya kadar dusermis forumlarda okudum 2 ayda duzelmeyen var hatta oynuyordum onlarla dussun diye patlayan varmis korktum simdi kuru tutun fon makinasi tutun kuruyup dussunler falan demisler ama dikislerim icerde kurumasi zor cunku hem kanamam var hemde icerisi nemli bu kadar uzun surdumu dikisleriniz veya ne yaptniz baska dussunler diye
durukusunannesi_ Lazikooo 40 ım çıktığında hem kanamam durmuştu hem dikişlerimin hepsi düşmüştü. Yapabileceğiniz tek şey kuru tutmak
nefertitiwoman Lazikooo iç dikişler düşmüyor ki o kaynıyor diye biliyorum dıştakiler düşüyor benim çok yırtığım vardı ve tabiki çok dikiş oldu bu nedenle ama düşen üç taneydi. Dıştakiler düşmüyorsa kuru tutulmalı orası tabiki siz oynamayın içeriyi nasıl kuru tutabilirsiniz ki dışı bile nemli kalıyor
Lazikooo Nursena0606 biliyorum ama aciyorlar artik 1 ay oldu belki cabuk dusmesini saglayacak birsey vardir diye merak ettim
hepmutluolesma Lazikooo ah ah ben neler çektim, bebeğimi bile zor emziriyordum. Allah yardımcınız olsun 🙏🏻🤍
Derya-Anne Lazikooo normal canım ben de 2 tane normal doğum yaptım kızımda 40 güne varmadan tüm dikişlerin düşmüştü ama oğlumda son dikişim 40. gün düştü sen hiç elleme mikrop kaptırırsın baticonla her tuvaletten sonra pansuman yap çamaşırını temiz tut yeter
Lazikooo Derya-Anne Nursena0606 Ben yolda dogurdum hastaneye giderken cocugumu o yuzden kendi kendine yirtilma oldu dikislerim cok icerde disarda olanlar dustu icerdekilerede batikon surulmez malesef
Lazikooo hepmutluolesma ilk dogumum oyleydi 14 gun agridan oturamiyordum gece gunduz dikislerim zonkluyordu 14. gun agrim gecti 15-16 da galiba dikisleri dustu pandemi yuzunden kimsede yoktu yanimda tek basima ay ne zor gunlerdi sukur gecti
Nursena0606 Lazikooo benim de iç dikişim vardı. İçeri sürmüyorsunuz zaten. Dışarıdan az çok belli oluyor yeri. Oraya sürüyorsunuz.
Derya-Anne Lazikooo içerde olanlara bişey yapmana gerek yokki zaten onlar iyilestikce düşer niye elliyosun sen düşsün diye mikrop kaparsin elleme dışardakiler düştüyse icerdekilerde iyileşince düşer zamanı var daha demekki benimde kızımda hem içerde hem dışarda dikişim vardı ben hiç ellemedim hepsi kendi kendine düştü oğlumda benimde yırtılma oldu arka tarafıma doğru onda da vardı biraz bı dikişim hatta ebe doğru düzgün dikiş atmamış yarım yamalak yapmış onda da hiç ellemedim hep kendi düştü dikislerim
eez Lazikooo yahu bu dikiş düşme içten kaynama vs olayları bence tamamen Doktor kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Benimde ic dış 10 dikisim vardi 25 güne kadar baya baya toparlamisti kanamam vs hiç olmamıştı. Karnıma doğum anı sonrasında çok masaj yaptılar o kanı öyle mi attim anlamadimki
Lazikooo eez ben kan sulandirici kullandim hamileligim boyunca o yuzdenmidir nedir bilmem 40 gun suruyor kanamam birde ikiside yazin dogdu bu sicakta kan revan orkit dikis sut kusmuk cocuk ayy zor be
Lazikooo Nursena0606 ay ben ayirdim baktim resmen baya icerde bir dikis var yani orasi nasil yirtildiysa ondekiler elime geliyor yururken batiyorlar bana cok rahatsiz oldum sukur dustuler bu ara
naynini Lazikooo benim de çok uzun sürdü. İç dış, wuhuuuu, baştan yaptılar beni diyeyim de kötü olmuş, estetik düşünüyorum. Dikişlerim ortalama 45-50 günde toparladı. Oturmaya da 27-30 gün gibi baslamistim
Lazikooo naynini yok o kadar degil benimde kizimda oyleydi ayaktaydim surekli bunda daha iyiyim sukur
Lazikooo Derya-Anne yok beni delirttiler nasil teğellediyse ipi koparirken igne gibi sem sert olmus batiyor bana yururken falan ondan iki gunde bir baktim dustulermi diye sonra nette okudum 2 ay olmus kaynamamis tekrar dikis atmislar falan bir daha tutmadim zaten dun dustu icerdekilerden biri rahatladim daha icerde olanlar rahatsiz etmiyor