MaviNil dediğiniz gibi düşünerek bende klinikte leke tedavisi gördüm fakat hiç işe yaramadı maalesef iyice araştırıp doğru yer olduğuna emin olum 1500 tl verdim çöp oldu resmen şimdi biolog krem aldım onu kullanıyorım fena değil ama yeni başladım tam etkisni söyliyemem