Elifozcelik kullanan arkadaşlarım(7 kadın) hiç memnun kalmadı. Kimi 3 ay kimi 1,5 sene kullandı. Sonuç : bırakınca gene aynı.
2si gitti kreme verdiği para kadar dermatologa gittiler sonra özelde de cilt bakımı vs yaptırdı. Şimdi ışıl ışıl geziyorlar.
Benim güneş lekelerine ve sezaryen izine madecassol çok iyi geldi.Her ay yazdırıyorum doktora.arko gibi sürüyorum cildimde leke yok renk farklılığı yok beyaz tenliyim çok çillenir lekelenirdim.Bir de yaz kış 50 faktör krem kullanmaya başladım.