aoacehra kusuyorsa yediği fazla gelmiştir. Bebekler bizim gibi değil, ihtiyacından bir damla bile fazla yese/ içse onu mutlaka atar. Böyle durumlarda bazı dr lar yok reflü vs diye teşhis koyar bazı insanlar da gider yok reflü yatağı yok reflü bilmem nesi falan diye bir pazara ortak olurlar buna dikkat etmenizi tavsiye ederim. Alerji de olabilir mama alıyorsa inek süt alerjisi olabilir