aoacehra 3aylığız her beslenme sonrasını gazını çıkarsakta çıkarmasakta defalarca kusuyor yedikten hemen sonra yarım saat bi saat iki saat hiç fark etmiyor kusuyor bebeği çok kusan var mı böyle alerji olabilir mi ya da reflü
Ozlem2904 aoacehra Dr a götür annesi emin olmak için hangisi diye ama oğlumun 18.ayda btti kusmalari Dr bazı bebekler kusar eğer kg kaybı yoksa sıkıntı etmeyiz biz demisti
Ozgee59 aoacehra 4 ay 12 günlük hala kusuyor ama azaldı önceye göre. Çok emdiği zamanlar kusuyor genelde. Bende bitsin istiyorum artık
-34 aoacehra Benim bebeğimde oyleydi ama kilo alimi iyi oldugu icin doktor bisey onermedi 11 aylik gecti kendiliğinden
AlinRabia aoacehra bızımde öyle doktorumuz bu ayda olur demıstı 3 uncu ayı bıtırmek uzereyız 3 uncu ayın basında basladı bızım
aoacehra Ozlem2904 normal dedi doktor ancak bize fazla geliyor bu kusmalar kilo alımı sınırda o yüzden endişe ediyorum fazlasını kusar diyor ama fazlasını kusması için kilo alımının iyi olması lazımki gerisi fazlalık olsun
Ozlem2904 aoacehra kg u etkiliyorsa başka b Dr a daha götürün. Reflduur belki. Alerjide şiddetli kusma, kakada mukuslu kan, egzema, geçmeyen pisik vs oluyormuş Dr oule söylemişti
aoacehra Ozlem2904 evet kakada mukusta var ona da alerji belirtisi diyemeyiz tek başına demişti 🤦🏻♀️
aoacehra Ozgee59 süt boşa gidiyor diye çok üzülüyorum kilo alımı az olmasa dert etmeyeceğim ama az kustuğu bir gün bile yok defalarca üst değiştiriyoruz
Ozlem2904 aoacehra oğlum ek gıdaya geçene kadar kakasinda mukus vardı kanda olması gerekiyor alerji olabilmesi için. Yalniz ben süt ürünlerini yemeyince mukusta azalma oluyordu çok dikkat ettim ek gıdaya gecenw kadar
dyguukrtc aoacehra kaka tahlili isteyin doktordan benm bebeğim fışkırarak kusuyodu burnundan bile çıkıyodu kaç kere götürdüm normal kolik bebek gazdan deyip gönderdiler meğersem laktoz intoleransı varmış ağlamaları kıvranmaları hep ondanmış sizde söyleyin doktora bundan şüpheleniyorum diye ben söylediğimde laktoz intoleransı olan bebek kilo almaz senin bebeğin gayet güzel kilo almış demişti ama ben ısrarla kaka tahlili istedim ve tahlilde var çıktı şimdi osicol laktaz enzimi damlası kullanıyorum iyi durumda bebeğim
aoacehra dyguukrtc teşekkür ediyorum bizde diyelim doktora tekrardan işte bizimde sıkıntımız az kilo alması
Tursununannesi aoacehra ben bugün şiddetli kusma ile doktora gittim kan aldı , kaka ve idrar tahlili yaptı. Sonuç bekliyoruz