Burcuyy ne yıpranma hem de. Allah sağlıktan ayırmasın yavrularımızı. Zamanla alışır kaşığa da. Gerçekten çok zor. Doğru söylüyorsun kendimizi yaıpratıyoruz.inşallah geçecektir bu günlerde, napalım sağlık olsun.vakit ayırıp cevap verdiğin için teşekkür ederim.iyi haberler almak-vermek dileğiyle.. sevgiyle kal❤️