Burcuyy merhaba bebeğiniz nasıl başladı mı ağlanmadan beslenmeye? Ben halen uykuda besliyorum bir nebze de olsa şimdi iyi çok şükür.yeni biberonu sevdi chicconun kauçuk başlığıyla içiyor şu an. Beni de emiyor.sütümü artırmaya çalışıyorum.sizin bebeğinizi merak ettim inşallah güzelce besleniyodur:) biberon ne kullanıyosunuz? Çok sevgiler