Elifumay_devrilmez66 sadece kilosuna bakarsak fazla görünüyor ayına göre ama boyu da uzun. Genetiktir diye düşünüyorum, doktor da bir sıkıntı görmediyse. Bence kafanıza takacak bir şey yok, maşallah diyin diye uyarın o konuşanları 😃 çevreye de bir türlü yaranılmıyor 😆