Senazz11 sordum bisey konuşmadık oyuna gel oyunla ilgili konuştuk felan diyor şimdi detaylı baktım bir kere görüntülü konuşmuş gerisi sesli arama olmuş toplam da 5,6 kez konuşmuşlar ama hiç tanımadığı birisiyle ne konuşucak gerçekten çok kötü durumdayım tamam erkeklere güven olmaz bunu hep söylüyordum ama eşimden bir kere sezmedim öyle bisey dışarıda birisine yan gözle baktığını bile görmedim nası oluyoda oyundan birisiyle konuşuyor beni kaybetmeyi göze ala ala aklım hala almıyo delirecek gibiyim