Kızlar hayırlı geceler bu saatte yazdım buraya gören olurmu bilmiyorum ama okadar kötüyüm ki kaynar sular döküldü başımdan asagı buz kesti elim ayağım 6 yıllık evli olduğum herseyim dediğim adam beni aldatmış sanırım bribeibimizi çok severek evlendık oda beni çok seviyordu çocuklarına düşkün evine barkına düşkün bir kere evine geç gelmemiş bi adam telefonu herseyi ortada bir kere bile beni aldattı hissine kapılmadım ama ne yalan söyleyim ara sıra telefonunu kurcalıyordum bu gece uyku tutmadı Facebook aramalarına girdim bi kızı aratmış ama önceden biraz geçmiş üzerinden kızın profiline baktım pek bisey yok sonra eşimin Face mesajlarına girdim normal arkadaşlarıyla konuşmalar elim birden arama tuşuna gitti yanlışlıkla bastım yani bide ne göreyim arama motorundaki kızla görüntülü sesli konuşmalar hemde defalarca hepsi temmuz ayın da yapılmış daha öncesi ve sonrası yok ama hepsini iş saatlerinde aramış 21 dakika kadar görüntülü ve sesli konuşmalar var bunlar dışında bisey bulamadım kız arkadaş listesinde ve whatsabında yok kafama kaynar sular döküldü olmaz dedim ya eşim beni seviyor gayet mutlu giden bi evliliğimiz var aldatmış olamaz keşke olsemde görmeseydim bunu dedim .. bi hışımla uyandırıp sordum bu kim niye konuştun felan diye ama tir tir titriyorum afalladı baya ne diyorsun kim o tanımıyorum bilmiyorum hiç bisey konuşmadım felan neyseuyandıedım iyice ağlıyorum sinirden kendine gelince oyundan birisi oyuna gel felan diye konuştuk dedi aldatmadım seni yemin ederim dedi neyimi gördün bunca yıldır dedi telefonum herseyim ortada bilmem ne dedi sonra eşimin adına kıza naber yazdım aldı elimden sildi mesajı gecenin bu saatinde niye yazıyorsun bi kaç kere konuştum arkadaş gibi daha konuşmadık felan dedi bir saattir yalvarıyor gel yatalım sabah konuşuruz abimlerle beraber oynadık oda tanıyor yarın ona sorarsın diye ama asla inanmıyorum yarın çocukları da alıp anneme gidicem inanmak istemiyorum çok seviyodum çünkü oda beni seviyordu yapmazdı böyle bisey ama gerçeklerde acıtırmış içim yanıyo kimseye diyemedim anlatamadım bu saatte hakkınızı helal edin buraya yazmak istedim içimi dökmek istedim sadece ..