Kesinlikle taşınmalısın çok güzel bir yer benim amcam orada yaşıyor ve geri türkiyeye yerleşmeyi düşünmüyor. Amcamda dil bilmiyordu ama öğrendi kurslara falan gidip. Evli ve ailesiyle birlikte oradalar yazın 1 ay tatile geliyor sadece türkiyeye. Sanırım gezmek için bende gideceğim 😊