BalAnne1 çok güzel bir fırsat. Kesinlikle değerlendirirdim bunu. Doğduğun yer değil, doyduğun yer önemli diye bir söz birkaç yıldır beynimde dönüp duruyor.
Nerede doyuyorsanız, iyi şartlarda yaşıyorsanız orası sizin eviniz oluyor.
Aile konusunda haklısınız lakin belki gerekli prosedürlere uyarak onları da yanınıza alma imkanınız olur. Veya arada onlar gelir/siz gidersiniz. Kendi vatanınızda da bir şeylerin sahibi olabilme fırsatı bence.