Bal_evlat Elif2019 bizimki dışarı çıkınca falan biraz daha süreyi uzatıyor etrafı izliyor falan derken daha iyi oluyor ama evdeysek oyalayacak şeyler az ve bi yerden sonra hooop yine memedeyiz
Sevvaldal Elif2019 benim de oyle. Buyudugu icin. Ilk zamanlarda uyurdu orda simdi emip doyuyor. Ama benim de 3 saati bulmuyor. Uyanikken 1.5-2 saatte bir emziriyorum genellikle
Elif2019 Sevvaldal bir bucuk saat gene iyi ya yarım saatte bir istiyor en az 20dakika emziriyorum anlamadım valla doymadıgı içinmi beni istedigi icinmi