Tiggerr20 bebegim suan 6 aylik, bu zamana kadar hep saatli emzirdim. Dogdugunda iki saati gecirmiyodum suanda da evdeysem 3 saati gecirmemeye calisiyorum disarda bazen 4 4 bucuk saati buluyor nadiren. Ama aglamasina acikmasina cok firsat vermeden emzirdim veya mama verdim ben hep duzenli gitti beslenme olayi. Yaklasik 2 aydir da gece tek beslenmeye dusurdum buna ragmen kilo alimi durmadi. Saatle yasiyorum ben yani anlayacaginiz