Aptamil kullanıyoruz bize iyi gelen o oldu. Sma optipro olanını denedik kabızlık yaptı, Doktor önerisiyle Sma comfort ve hipp combiotic denedik bize ikiside kusma yaptı yine doktor önerisiyle aptamile geçtik şuan çok memnunuz hiçbir sıkıntımız kalmadı çok şükür hem emziriyorum hem mama takviyesi yapıyoruz.