Hayatiseyretmeyegelmisim Aaayysseee afiyet olsun bakacağım 🤤 benim pizza poğaça gibi sistigi için Yeni tarif lazım 😆😆😆
Hayatiseyretmeyegelmisim Alerjikrinit hiç görmedim seversen tadını yaz bana deneyeyim 🤭 afiyet olsun canım benim ❤️🏋️
Minnakkk Hayatiseyretmeyegelmisim hic oyle demiyor ama neyse 😀😀😀 saka bş yana da kaynanam bile der cok guzel yemek yapıyorsun diye bazen sen sunu guzel yapıyorsun sen yap bile der yani bazen de yaptıklarımı kıskanır ben de yaparım der 😀
esilam1 Hayatiseyretmeyegelmisim hiç mısırla denemedim hatta yemedim ilk kez duyuyorum denerim yarın 🙂
Hayatiseyretmeyegelmisim esilam1 kesinlikle kat mısır katınca tuzunu tekrar kontrol et eksik gelebilir eklersin coookkkkkk guzeellll oluyor semizotu ve mısır çok yakışıyor 🤭
Minnakkk Hayatiseyretmeyegelmisim tabi degısık tariflerimle yardımcı Olurum seve seve mutfak benim için ask ❤️
Hayatiseyretmeyegelmisim Minnakkk yapacak menü bulamayınca dolaptaki malzemeleri yazıp tarif isterim artık 🤭😆
esilam1 Hayatiseyretmeyegelmisim pizzayı hamurdansa dahaa pratik şekilde lavastan da yapabilirsiniz. Hem dahaa pratik kolay ve güzel oluyor ama tercih meselesi tabii 🙂
Hayatiseyretmeyegelmisim esilam1 mantıklı denemeye değer zaten benim adam ince istiyor benimkide mübarek çatalla delik deşik etmeme rağmen kabarıyor 😆😆 poğaça yapsam kabarmaz pizzam kabarır 😆😆 hamur işlerimin kafası karışık 😂😂
Hayatiseyretmeyegelmisim Minnakkk tüm tavuk alayım geçireceğim şişeye 😂👌🏻👌🏻 eşim dün tavuk almış aslında ama tüm tavuğu parcalatmis 😆
Biricik_11 Hayatiseyretmeyegelmisim Teşekürler canım💮 Öyle değişik bir tarif değil ama vereyim tabi Un göz kararı ayarlarım 1 paket yaş maya 4 yemek kaşığı sıvı yağ zeytin yağı da olur 1 yemek kaşığı toz şeker Tuz Su bu kadar😀😀 ilk yaptığımda benimde çok kabarırdı eşim de derdi ki pizza pizza olalı böyle zulüm görmedi🤣🤣hamuru ince aç ve çatalla çok delikler açkı kabarmasin
Hayatiseyretmeyegelmisim Biricik_11 eşin eşimle iyi anlaşır diyebilirim net aynı laflar benimkinin de ağzında 😂😂😂 afiyet olsun hepinize ❤️
Minnakkk Biricik_11 pizza yaparken tepsiyi yumusamıs tereyagı ile yaglıyoruz ve üstüne cok az mısır unu serpiyoruz cok değil ama tıpkı hazır pizzalar gibi oluyor altı kızark 🥰🥰 nacşzane bi tavsiyem