Benim bebeğimde 3 ay 21 günlük. Oturtmak istemiyorum ama sürekli kafasını kaldırıyo asla yaslanmıyor artık. Kucağımda sürekli oturur pozisyonda belden destekliyorum ama zararı olur mu? Ben de oturtmak istemiyorum ama asla artık yatay pozisyonda durmak istemiyo. Tam olarak neye zarar verebilir? Belki de diyorum hazırdır artık destekli oturmaya çünkü her çocuk da bir olmuyor