1Annevekizi 3,5-4ten sonra hep oturmak istediği için destekli oturtmaya başladım ama az az. 5.ayda desteksiz oturmaya başladı. 6aylık olmadan emekledi sonra ayağa kalkmaya başladı 😅 bizim kız aceleci. Oğlum hiç böyle değildi. 7ayda anca oturmuştu. Şuan kızım 7 aylık olacak yarın. Tutunup yürüyor