benuykukadiniyimm Merhaba kızım 5 ay 1 haftalık. Emzirmeyi bırakalı hemen hemen 2 ay oldu. Göğsümü sıkınca süte benzer sıvı geliyor. Acaba sağdıkça tekrar gelir mi sütüm. Bu arada emzirmeyi bırakma sebebim sütüm kesilmişti birde kızımda emmek istemiyordu artık.
Ftmmm111 benuykukadiniyimm valla benim de öyle 6-7 ay oldu keseli hala geliyor sağıp versem aynı süt mü hala acaba
joyfulmom benuykukadiniyimm daha emmek ister mi kızınız? Kendisi bıraktı ise memeye döndürmek kolay olmuyor benimde kızım bıraktı 7. Ayında şuan 16 aylık hala göğsümü sıkınca süt geliyor ama tadı çok kötü emmeyince değişiyor sanırım. Tadı değişmiş olabilir
Htc4504 benuykukadiniyimm süt sağma makinamız varmı biraz sağıp sonra bı vermeyi deneyin o süt şimdi değişmiştir ama biraz sağıp deneyebilirsiniz başka koyu gelir sonra normal süte döner
edafmo benuykukadiniyimm benimde bebeğim 7.5 aylik. emzirmeyi bırakalı 3, sağmayı bırakalı 1.5 ay oldu süt benzeri sıvı geliyor aynı şeyi bende düşündüm. Ben biberini kucağımda veriyorum hep acaba mememi versem mi diye geçmiyor değil aklımdan valla
benuykukadiniyimm Ftmmm111 ya işte bilemedim ki doğru tadı değişmiş olabilir çok üzüldüm emmedi ne kadar istesem de 😭
benuykukadiniyimm joyfulmom işte bilmem emmek ister mi ama o dönem istemedi ne yaptıysam da istemedi üstüne birde sütüm kesildi emmedikçe. Doğru diyorsunuz tadi değişmiş olabilir
Prensmoomm-2023 Merhaba benimde bebeğim47 günlük emmek istemiyor sürekli ağliyor memede mama başladı doktor sürekli mama istiyor herşeyi denedim ama emmiyor sütüm kesilecek diye üzülüyorum fikriniz varsa lütfen çare arıyorum arkadaşlar
Htc4504 Prensmoomm-2023 şeffaf göğüs ucu ile denediniz mi birde sağarak verseniz hiç icmememesindense şırıngayla filan deneyin
benuykukadiniyimm Prensmoomm-2023 valla fikrim yok,ayriyeten sizde post açın isterseniz burdan gören olmaz çok. Fikri olan birileri yardımcı olur size oradan
Htc4504 benuykukadiniyimm bı deneyin gelir az az gelirse yine iyi bebeğiniz yeterki tekrar tutsun memeyi o emdikçe çoğalır deneyin hiç bişey olmaz o ilk sütü vermeyin yoğun gelir kıvamı ama sonra normal süte döner anlarsınız ay insaAllan emer
Htc4504 benuykukadiniyimm birde bişey söylicem öyle sıktığınızda bir iki damla koyu kıvamlı süt gelebilir o sizi yanıltmasın ama yok baya çıkıyor diyorsanız mutlaka makina ile deneyin olursa iyi olmasa canı sağ olsun
elfkrtp benuykukadiniyimm sagdikca gelir. Mutlaka birseyler tuketin erken saatte kalkip oglene kadar kahvalti icin beklemeyin. Kuru dut tuketiyordum hala daha arada tuketmeye calisiyorum. Solgar b12 kullaniyorum bende ise yariyor. Bestlak da kullanmistim o da yaramisti.
edafmo benuykukadiniyimm reddettigi zamanlar ciddi psikolojin bozulmuştu tekrar istemezse aynı seyleri yasamaktab korkuyorum 😪
benuykukadiniyimm edafmo bu kadar kendinizi yıpratmayın. Bazen ne yaparsak yapalım olmuyor. Memeyi almazsa da biberonla alsın yeterki o süt ona bir şekilde ulaşsın da. Her anne emzirmeyi o duyguyu yaşamayı ister buna bende sizde dahilsiniz ama napalım olmayınca olmuyor 🙇🏻♀️
edafmo benuykukadiniyimm kabullendim artık ama çok zordu kabullenmek o yüzden bir daha denemek de istemiyorum biberondan devaaamke inşallah sizin gönlünüze göre olur
benuykukadiniyimm Htc4504 çok teşekkür ederim ilginize bir deneyeceğim olursa olur ne yapalım sağlık olsun 🤷🏻♀️
Htc4504 benuykukadiniyimm aynen öyle hiç üzme kendini rabbim bebeğine sağlık hayırlı ömür versin canım benim 🌺
benuykukadiniyimm Htc4504 çok teşekkür ederim canım benim Allah razı olsun hepimizin çocuğuna hayırlı ömür versin sağlıcakla büyüsünler kuzularımız 🥰🤍