Ess92 benim kızımda birkere burnu yaralandı ama iz kalmadı. Büyük kızım da benim bardağımın üstüne devrilmişti, değdiği yerde çizik olmuştu minik, o geçmedi mesela. İzi kaldı. Yandı izi kalmadı ama avucunun içine taş battı izi kaldı. Neye göre kalıyor bilmiyorum. Scar jel var Bepantholü n doktor iz kalmasın diye onu yazmıştı. Eczaneden reçetesiz alabilirsiniz.