Yoyo Azraada58 anorganikanneeee starwomen 1pekmom_ LeoNoa GezginPaNDa kanalizereis Aynenkanka yamacmomss Mom_2_zuzu Bademll_eda_ hulya09 Kuzeynepp Kızlar çok teşekkürler cevapladığınız için sanırım herkes memnun bende bu markalar arasından herhangibi birini seçip alayım. 🙏😊
Yoyo Ozgekaraoglu hoover servisi zor bulunuyor ve gec geliyormuş vaz geçtik ondan açıkçası yoksa fiyat ve özellikleri çok iyi
Ozgekaraoglu Yoyo soyle diyim , gece sabah 5 de soparis verdim oglen 3 4 de evimin salonundaydı. Arkadaşım 10 kg olaninı aldi trendyoldan pazar siparis verdi, çarsamba evine geldi
Sarecem Yoyo Kesinlikle çamaşır dağınıklığı kurumasını beklerken çok zor oluyor heleki bebekler birde kurutma telindeki çamaşırları fırlatıp atıyolar 🤣 şimdi öyle bir derdim yok yıka kurutmaya at kurutmadan çıkınca katla dolaba koy bitti gitti oh mis 😊
1mucize hulya09 bende Beko km90 modelini kullanıyorum yeni aldım ama kurutma modunu bi türlü tutturamadım sizler hangi modda kurutuyorsunuz. LeoNoa Kuzeynepp Mom_2_zuzu
Kuzeynepp 1mucize dolap kurulduğunda yikiorum 3 saat 25 dk sanrim ama o saate kalmio kndi otomatik kuruttuysa bitiriyor.
Vgc 1mucize ben de beko km90 kullanıyorum yeni aldım tsihirleri falan hangi programda kurutsam kararsız kaldım çeket diye korkuyorum 😂 karma programı denedim çoğunlukla kurumuş arada hafif nemli olanlar vardı
Vgc Kuzeynepp merhaba ben de beko kurutma makinesi kullanıyorum hangi programları kullanıyorsunuz kotları dışarı kıyafetlerini hangisine atıyorsunuz bilgi verebilir misiniz çekme sorunu yaşarım diye korkuyorum. Eşimin gömlekleri tsihirlerini falan atacağım çekiniyorum.
1mucize Vgc ben yorgan-kuş tüyü programını denemedim çok güzel kuruttu hemen çıkarıp katlayınca ütüye bile gerek kalmıyor valla beğendim bu programı bi deneyin isterseniz. 1 saat 40 dk kurutuyor bendeki.
Kuzeynepp Vgc merhaba sadece gömlekleri gömlek ayarında kurutuorum cok kirismasn diye. Onun dışında akliniza ne geliosa hepsini dolap kurulduğunda yapıyorum. 10 aydr kullanıyorum bnde 1 tane bile kıyafete bisey olmadi. Birde esimin is pant siyah solmasın die atmıyorum o kadar 😊
Vgc Kuzeynepp pamuklu dolap kuruluğu çok uzun diye çekme yapar yıpratır diye korkuyorum valla karma programa attım iki sefer bazıları hafif nemli kalmış kot pantolon falan atıyor musunuz
Kuzeynepp Vgc bnde pamuklu yazmıyor sadece dolap kuruluğu var 3saat 15 dk ama o kadr saat almıyor kurutuyorsa erkn bitiriyor hic nemli çıkmıyor. Tabi tabi kotda atıyorum burdan resm gönderiliyorsa atarim size
Baby_5 Yoyo biz ailecek kullanıyoruz annem Arçelik kullanıyor teyzem hover ben Vestel kullanıyorum o kadar güzel ki anlatamam bizimkiler çok memnun