Yoyo ben hoover marka aldim 8 kg o kadar memnunum ki.. kuruluma geldiler camasir makinam kucuk oldugu icin uzerine koyamadilar, priz olan yerde calistir abla sorun yapmaz demisti adam simdi cocuk odasinda duruyor canım camasir asmak istemezse gunduz calistiriyorum 3 makina , ne varsa selede bitiyor. 1 saat 39 dakkaya bi aciyorum hoppp bitti gitti 😂