Kızım 4 aylık olacak 5 gün sonra, ben bu şekilde besliyorum. Erken doğduğu için yoğun bakımda alıştı, çıktığında da ben psikolojik olarak berbattım zorladım emmesi için olmadı. 3 günde kilo vermişti yoğun bakımdan çıktığında. Kabullenmem çok zor oldu ama alıştım. Giyilebilir süt pompası kullanıyorum şu anda. Çok söylediler şu kadar geçsin kesilir bu kadar zaman sonra kesilir diye ama ben normal emzirirmiş gibi saatle sağıyorum hala. İlk ay 2 saatte bir, sonradan 3 saate çıktım. Şu anda çalıştığım için gün içinde biraz aksıyor ama hiç azaldığını görmedim. Aksine bir ara o kadar çoğalmıştı ki 4 saatte bir sağmaya başlamıştım. İnsanları korkutmaktan başka bir şey yapmıyorlar ki beni de çok üzdüler bu konuda. Emzirdiğinizi düşünerek ve saatli sağarsanız hiç kesilmez. Ki kesilse bile dünyanın sonu değil. Başlangıçta böyle gelmediğini biliyorum ama lütfen pes etmeyin, her şey çok güzel olacak 😊
Ekleme yapmak istedim. Bence sütü artıran en önemli şey su içmek. Doktorum günde 4 litre içmen gerek demişti hamileyken. Tabii o zamanlar çok sıcaktı ama ben çok su içerim zaten. Hala da içiyorum ben 4 litre falan.