Anisa021121 Binnur_cam evet söylemedi hemen getirin diye yada yarım saat içinde getirin diye elimde torba da kalmadı ne yapacam ben 😭
Meri-Mel Anisa021121 eczanede satılıyor canım eczaneden alalbilirsin hastane kadar iyi olmasa da canım tahlil ya bu hani öyle saatlerce beklems Olsa sağlıklı sonuç vermez
Anisa021121 Meri-Mel haklısınız ben tekrardan randevu alıp götürecem başka doktora yada yeni bir tane alcam eczaneden
Zeynepelcin Anisa021121 nöbetçi eczane varsa yakında ordan alabilir siniz. Çişini yaptıktan 15 20 dk içinde goturmeniz gerekiyor.canim onların söylemesi gerekiyor zaten sen nerden bileceksin yoksa ben 2 3 kere götürdüm iyle her seferinde de söylediler bana
Anisa021121 Zeynepelcin söylemediler işte bide bilmiyordum nasıl kullanacağımı ilk defa gördüm çünkü anlatırken bile bana cahil hiçbir şey bilmiyor gibi tavrı vardı anlatırken yeniden randevu alcam yada eczaneden torba
Zeynepelcin Anisa021121 zaten onların o havası yok mu insanı deli ediyor zaten çocuğun hasta gerginsin üzgünsün birde suratsız halleriyle uğraşıyorsun çoğu öyle . Aynen günün varsa daha torba al hemen götür bence en azında bir daha uğraşmazsn keske daha önce görseydim postunuZu
Anisa021121 Zeynepelcin aynen hiç sorma kendileri sanki doğuştan doktor olmuşlar bişey sanıyorlar zaten doktor olduğu belli değil di ne bi önlüğü ne boynunda steteskopu başka şeyler de söylüyorum o idrar testini bi yapalım diyi umursamıyor. Kızım iyi 3 gündür 5 gün önce öyleydi çişinde farklı renkte bir şey gördüm şimdi iyi yok ama ben gene ptesi götürecem inşallah
Kubraayfer5817 İstegramda geçen gördüm yeni çıkmış sayfa ekledim lazım olur diye adı aklımda değil ama bebek bezi ama içine idrar kabı var idrar tetsi istendinde torba fl gerek olmadan bez bagliyorsun içinde kaba yapiyo ugrasmadan
Zeynepelcin Anisa021121 öyle vala sen saygı duydukça onların havasından geçilmiyor. İyi co ksukur inşallah hep iyi olur.gecmis olsun inşallah önemli birsey değildir.