Ya kızlar bugün hastaneye gittim kızımın çişinde açık kırmızı turuncu gibi bir sıvı da vardı korktum götürdüm hastaneye idrar tahlili yapalım dedi torbayi verdi ama dediği gibi yaptım doktorun içine çiş girmemiş ıslak sadece yeni bir tane taktım şimdi ama gene olmazsa napcam ıslak olsa sadece tahlilde sonuç çıkar mı yada başka nasıl yapmalıyım çişini bilmiyor