beyzzsenturkk_ Mazikeen peki temizliği nasıl oluyor onun tek kullanımlık mı ne kadar sürede değiştiriyorsunuz kullanımı nasıl oluyor nerden alışveriş yapıyorsunuz
Mazikeen beyzzsenturkk_ 10 yıl kullanıyorsun çevre dostu ben organic cup kullanıyorum 3 yıl önce aldım Trendyoldan regl başında ve sonunda kaynatıyorum normalde boşalt duru su ile yıka tak regl boyunca
beyzzsenturkk_ Eskoo1234 evet ya ped sürekli pişik yapıyor ya da sızıyor ister istemez leke oluyor hele iğrenç bir koku artık rahatsız ediyor tesekkurler tamponu deneyeceğim🫶🏻
beyzzsenturkk_ Ozgee59 peki ne kadar sürede değiştiriyorsunuz temizliğini nasıl yapıyorsunuz tek kullanımlık mı biraz anlatır mısınız 🫶🏻
Ozgee59 beyzzsenturkk_ tek kullanılmık değil 10 yıl kullanabiliyorsunuz. Temizliği de adet bitiminde veya başlangıcında kaynatıyorum. Adet döneminde de çıkardığımda sudan geçirip tekrar yerleştiriyorum. Yoğun günlerde 4-6 saatte bir yoğun olmayan günlerde de 12 saatte bir falan değiştiriyorum. Bazen 12 saati geçtiğim bile oluyor ama bir sıkıntı olmuyor. Tampon gibi toksik şok riski yok zaten.
beyzzsenturkk_ Noname21 yanlış takınca öyle oluyormuş dediler ama sizde mi yanlış taktınız ki bende tamponu deneyeceğim herkes çok memnun kalmış ped kullanmaktan iyidir ya
Noname21 beyzzsenturkk_ ya ne yazıyorsa öyle yaptım aslında belki markadan markaya farkediyordur ben kotex kullanmıştım
beyzzsenturkk_ BalBadem3 al işte☹️ bu korku beni cok tedirgin ediyo nasıl cıkıcak simdi o nolucak☹️☹️☹️☹️☹️
Mercosey beyzzsenturkk_ tampon önermem. Sıkıntılı ama kap kullanabilirsiniz kullananlar çok memnun ekonomik açıdan da çok iyi
defnevedoruk beyzzsenturkk_ tampon kullanıyorum ve çok rahat. hele sıcaklarda ped hiç takılmıyor bence. hem kullanımı kolay hem rahatsız edici değil. kotexin kullanıyorum
Annis-ogul beyzzsenturkk_ bn tatile gitmeden adet erteleme hapı kullandım ve tahmin edersiniz ki bi hülya yaramadı ve hmn eczaneden tampon aldim bi ufak korkuyla kullandım ama cok sukur harika birseymis yaa .zaten hap dan dolayı çok az geliyordu ama havuz icin kurtaricim oldu resmen
Tuba beyzzsenturkk_ Tamponu ilk günü kullanıyorum çok geldiği için ve baya rahat oluyor. İpi oluyor zaten onunla geri çekebiliyorsunuz. En fazla 6 saatte bir değiştirmeniz gerekiyor. Geceleri de ped ile uyuyorum tampon uzun kalmasın diye😊
izd beyzzsenturkk_ tampon dünyanın en rahat şeyi, endişe etmeyin, dışarıda kalan bir ipi var, zaten adet döneminde ay ı ped gibi değiştirme süresi yaklaşan/dolan tampon da kendisini hissettirir ve çekmesi çok da kolay olur. Kap ben de deneyecem.