Cocukgelisimcimomy Minigim38 ben aldım kalıpları değişiyor sen ne olur ne olmaz büyük al biraz ve kalitesi güzel
Asil_momm Çıldırıns diye bir site var orada outlet ürünleri çok uyguna satıyorlar eğer bebeğine uygun bir şeyler bulabilirsen al derim. 😂
Aezgi kums erkek için montlar 2 tanesi zaranın biri kamuflaşlı şişme mont diğeride zara oda kaşe ceket gibi daha şık birde hm nin var oda haki renk o olur kıza tek
edakara6509 Cennetkokulum___ astronot montlarım var, biri 9-12 ay diğeri 18 -24 ay çok kullanılmadı ikisi de. Düşünen varsa Dolap hesabıma beklerim
Birdunyabircennetannesi Nurayse-12 Ben beğendim genel olarak kumaşlarını Kalınlıkları değişiyor yani bazısı orta bazısı kalın
Birdunyabircennetannesi Minigim38 Ben beğendim açıkçası ikinci alışverişim oldu kışlıklarını aldım yeni Kalitesi güzel ama kalıp olarak bir beden büyük almalısınız
Dondurmalikahve Dondurmalikahve Cennetkokulum___ Montu sıfır Zara’dan aldım yazmayı unutmuşum büyük bayağı
Dondurmalikahve Cennetkokulum___ Evet canım o mont yıkamadım ama kirlensede makineyi atmayı düşünmüyorum elde yıkayacağım
Aybers melike0123 bende öyle yapıyorum uyguna bulursam eğer markalarda ordan alıyorum kalitesi hiç birşeye benzemiyor 🤷♀️
Elifssu edafmo Koza bebek güvenilir mi ? Ürünler bire bir geliyo mu kalıplar falan ? Outlet bölümünden birseyler ekledim sepete ama güvenemedim.