Minigim38 ben hiç bir alisverisimde memnun kalmadım kızım doğmadan önce 3 takım aldım denk geldiği için görünüşte problem yok 1 kere yıkadım giydi anaaa kolun biri normal bilek boyunda diğeri 1 karış fazla 😂😂😂 neyse dedk uzun kolu katlayarak giydiriyorum 1 yaşinda giysin diye aldığım şey tecrübe yok tabi el kadar yenidoğanken zor giydi şuan 2 yaşında geçen kalpli yazlık bir elbise aldım 4 5 yaş aldim dizinin altına gelsin hoplarken ziplarken rahat etsin istedim ay bir giydirdim dizinin üstünde kilolu bir cocukra değil normal standartlarda 10 kilo 😂 aman dedim bidaha LCW den şaşmam pahalida olsa ordan alıyorum napıyim en azından akma kokma çekme yaparsa iade hakkım var 😂😂