aylizinannesiii Hem kızım hem de ben kaç gündür hastayız. Grip , ateş ,kemik ağrısı ,mide krampları.. sağlık ocağına gitmiştim bende. Doktor salgın var dedi antibiyotik verdi benim için. Çocuğa birşey yazmadı. 1 çay kaşığı iburamin veriyorum ona da. Geçmiş olsun 🙏