Semanurozgan Büyükbabalar/ büyükanneler bunu komik bulup ne yazık ki olumsuz davranışa yönlendirip, pekiştirebiliyorlar, böyle durumlarda da yine sizin müdahaleniz gerekiyor hayır bu doğru değil tarzında. Olumsuz davranışları söndürmek elbetteki mümkün, ama kalıcı olmasına da neden olan şey yine ebeveyn tutumudur. Ben sizi ve çocuğunuzu yargılamıyorum, genel olarak çocuktur vurabilir bakış açısına kızıyorum çünkü bu olay çift taraflı gerçekleşiyor ve bu duruma mağdur kalan çocuk için hiçte hoş olmuyor sonuçlar. Benim arkadaşımın kızı, benim kızımı bizim evimizde, gözümün önünde hırpalamaya kalktı mesela hemen müdahale ettim ama annesi hiç birşey demedi, kızım gece boyu ağladı korktuğu için, ne kadar çok üzüldüm, ben bir daha görüşmem mesela o arkadaşımla, çocuğu da bu şekilde davranışlarının normal kabul edildiği ortamlarda sadece kabul görür diğer ortamlarda sosyal izolasyona maruz kalır, yetişkin olarak bile bize zarar veren kişileri etrafımızda istemiyorsak çocuklarda da durum aynı.