flowermom Yaşta çok kriter değil bence tamamen yetiştirme tarzı, benim 4-5 yaşlarında kızı olan bir arkadaşım var kızım 22 aylık o kadar kibar davranıyor ki kızıma, gel kardeşim der, sever, güzelce oynar, çünkü annesi gerçekten hep ilgilidir, yine aynı yaş gruplarında farklı çocuklar olunca parkta vs hırçın davrananlar, elinden oyuncak zorla almaya çalışanlar vs oluyor. Ne olursa olsun aile çok büyük etken bu tarz konularda.